Cozy and warm

 



 ♡♡♡

Możemy powiedzieć że połowa ferii już niedługo za nami, nie żebym się cieszyła że jednak zostałam w domu ale przy takiej pogodzie to trudno cokolwiek zrobić, nie ma ani odrobiny słońca i jest coraz zimniej, zdjęcia trochę ciemne ale  uważam że są w porządku.Czekam na premierę filmu Akademia Wampirów który niestety będzie dopiero w kwietniu, przeczytałam 6 części w 3 dni, jestem ciekawa czy może czytał ktoś z was i również czeka na premierę ? Spódniczka jest ze świetnego materiału, jest w niej ciepło i jestem całkowicie zadowolona z koloru. Myślałam czy nie napisać posta o ćwiczeniach, ponieważ kilka osób pytało się mnie jakie wykonuję i czy widać już efekty i pomyślałam że nie był by to taki zły pomysł.Ogólnie mówiąc to nigdy nie przepadałam za sukienkami czy też spódniczkami, bo uważałam że nie za ładnie w nich wyglądam ale w tej spódniczce na prawdę świetnie się czuję i jestem zadowolona z wybrania jej. Jeśli chcecie w komentarzach możecie polecić mi jakiś film czy też serial, ponieważ ostatnio miałam ochotę coś obejrzeć i nie miałam pomysłu iż widziałam już tyle filmów że nie dało by się ich chyba nawet zliczyć więc jeśli chcecie możecie mi napisać ♡

Spódnica - KLIK

Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe

48 komentarze

  1. Czytałam wszystkie części tej książki, ale nie wiedziałam, że będzie o tym film! ;O Idę poszukać w googlach, czy rzeczywiście tak jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba połączenie bieli z bordo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna spódniczka. Nie zimno ci było?

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna stylizacja, a spódniczka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jejciu jaka piękna spódniczka! I Ty jesteś cudowna! Masz genialnego bloga, taaak miło tu u Ciebie!
      Jeżeli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, wtedy ja postaram się odwdzięczyć :)

      ✿✧☽♥☆ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿✧☽♥☆

      Usuń
  7. Śliczne zdjęcie *-* Zapraszam do mnie dopiero zaczynam http://isabell-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica jest rzeczywiście bardzo ładna. A co do serialu, to polecam Ci "Skins", jeżeli jeszcze nie oglądałaś. I uważam, że post o ćwiczeniach to dobry pomysł, gdyż dużo osób za postanowienie noworoczne wzięło sobie zrzucenie wagi (ja zresztą też ^^) i chętnie zobaczyłabym, jakie ćwiczenia Ty wykonujesz, może sobie jakieś podpatrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo polecam tobie Pretty Little Liars (serial), a z filmów to Sylwester w Nowym Jorku.. :)
    Śliczna spódniczka i outfit jest przecudowny!

    http://olyy-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PLL oglądam na bieżąco a Sylwester w Nowym Jorku widziałam kilka razy ale mimo to dziękuję :)

      Usuń
  10. Jesteś taka ładna :)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny zestaw ale musualo byc zimno ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ziiiimno mi na sam widok. Kocham takie szaliczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wychodzisz na zdjęciach,cudowny strój *_* <3
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka Ty jesteś szczuplutka ♥ Ślicznie Ci w takim outficie!
    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie czytałam tego :D
    Śliczna jesteś! Spódniczka piękna :)

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze teno nie przeczytałam. :) śliczna spódniczka, masz bardzo ładną figure :)




    idealclouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. na niektórych zdjęciach wcale nie wyglądasz na 15 lat :) zapraszam /sszuminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja dopiero 3 lutego zaczynam ferie =)

    juliee-juli2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna ♥
    best-frieend.blogspot.com zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia ;)

    Za każdą obserwacje się odwdzięczam
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Spódniczka faktycznie piękna, ale nie wyobrażam sobie siebie na takim mrozie bez kurtki i rękawiczek ;) Dziś już nie czułam nosa na zewnątrz :D

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale świetna stylizacja ;D a ta spódniczka genialna ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z haulem zakupowym ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku, ślicznie wyglądasz! *-* Spódniczka cudna.
    blog-klik

    OdpowiedzUsuń