OOTD - men tshirt, leggins, vans




 No witam :)

Więc obudziłam się prawie o 11 (skutki późnego chodzenia spać)zjadłam śniadanie, umalowałam się i właśnie miałam iść na zdjęcia gdy nagle zaczęło mocno padać.Rozpadało się aż pod wieczór, humor jakiś taki nijaki nie miałam zbytnio na nic siły.Później gdy już wreszcie przestałopadać,wyszło słońce i zrobiło się cieplej, pojechałam z siostrą do sklepu. Kupiłam kilka rzeczy do nowego posta który pojawi się już jutro, dodam go jak najszybciej, na pewno rano, zastanawiam się czy nie nakręcić filmiku związanego z jutrzejszym postem ale muszę się zastanowić.. Niedługo szkoła i nie jestem tym wcale zadowolona jak pewnie większość z was, znowu będą obowiązki,prace domowe, wstawanie rano jednym słowem MASAKRA !
 No ale jakoś dam sobie radę.Właśnie piszę nową notkę na bloga, i patrze co mogłabym zrobić z wyglądem tego bloga, czy może go jakoś nieco ulepszyć.Dzień jakoś zleciał nie najgorzej.Mam nadzieję że spodoba wam się jutrzejsza niespodzianka i oczywiście ten outfit.









t-shirt - męski no name / leginsy - h&m / buty - vans


 + Jutro mała niespodzianka nie koniecznie związana z modą :) 
Zaglądajcie tu to się dowiecie ! 
buziaki :*



7 komentarze

  1. Bardzo ładny ootd ;p
    te trzy ostatnie zdjęcia sa Genialne *0*

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bluzka *-*.
    Zapraszam do mnie ♥.

    http://the-pink-eyeshadows.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ALE TY JESTEŚ ŚLICZNA *0*
    OBSERWUJE!
    zapraszam na mojego bloga : orginalna-sann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bluzka :)

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć.
    Chciałam zapytać ile masz wzrostu ?

    PS : piękny blog. Taki kolorowy i ciekawy :)

    Pozdrawiam
    www.patriciaspoint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń